onsdag 9 december 2009

Idag är det min mammas födelsedag, så jag har sovit i A-sås inatt så att hon skulle få sina presenter: ett armband jag gjort (bild kommer) och en julgranskulegris :)
Nu är mamma på jobbet och här sitter jag och försöker skjuta upp tillfället då jag behöver fortsätta sticka på Nickes urtråkiga present. Men jag har gjort klart nästan tre fjärdedelar så en dags arbete till så är det klart sen. Hoppas bara att den passar :/ Annars får någon anna den och så gör jag något nytt till Nicke, men det borde passa. Jag vill ju gärna att det ska bli en överraskning, annars hade det säkert varit ok för honom att jag mätte och så, men det känns inte lika kul.
Den senaste veckan har mitt drömmande börjat ta fart igen, det kommer periodvis och så drömmer jag hela nätterna så det känns inte som att jag sover särskilt mycket, fastän jag ju gör det. Jag drömmer om zombies, får, tivolin, squaredans, filbunke, pengar, familj och stickning, ofta alltihop samtidigt, och ofta går det väldigt lätt att läsa drömmarna.
Mitt undermedvetna är inte alltför diskret.


Och för att avsluta, en bild på Nicke och mig, där man inte riktigt ser min nya frisyr, men det var det bästa jag kunde åstadkomma för tillfället, det kommer säkert fler så småningom.

2 kommentarer: