fredag 4 december 2009

Hej bloggen

Nu var det ett par dagar sedan sist. Varför? Jag har jobbat minsann, onsdag-torsdag var jag inne i A-sås och arkiverade på mammas jobb, och idag var det skoaffären där jag även skall vara imorgon. Det ni, 4 hela dagars arbete.
Jag har hunnit sticka lite i alla fall, kommit en bit till på Nickes hemliga julklapp och även valt mönster för de 3 nystan som blev över när jag stickade mitt blå linne (kommer nog ett inlägg med bild på det så småningom). Jag har även stickat klart mormors lilla handduk, tror jag ska sticka en till så att hon får en med vinter- och en med sommartema. Det börjar kännas som att det är ganska mycket jag ska hinna med innan jul. Jag trodde det skulle vara helt lugnt nu eftersom jag börjat så tidigt, men där ser man.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar