tisdag 5 januari 2010

Yay!

Titta vad som damp ner i brevlådan idag:

Ni kan nog gissa vad det är? Det var knappt att jag kunde hålla mig tillräckligt länge från att öppna det för att ta kort.

Vinsten från stickamera!
Helt fantastiskt garn, otroligt mjukt och fint! Färgen är nr 24, Hallon. Det kommer bli en jättefin sommarsjal av den, ska bara bestämma vilken färg jag ska ha på pärlorna. Jag tänkte mig en kontrasterande färg, typ grön eller turkos, vad tror ni?
Hursomhelst så får det vänta en liten stund, för nu har jag börjat sticka på min julklappsmössa, Gem, och det är också väldigt behaglig stickning med jättemysigt garn. Jag försöker också vänja mig av med mitt hårda grepp, vilket hittills har gått så bra att jag inte ens tänkt på det. Det verkar som om mina stickböjardagar är över ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar