fredag 15 januari 2010

På stickfronten inget nytt

Jag stickar fortfarande på mina Kristina-sockar. Jag jobbade i A-sås igår (storstäd=trötter) och så var det skoaffären idag, så det har inte blivit så mycket stickat de senaste dagarna. Nu sitter jag i alla fall med stickningen i knät och känner mig helt slut.
Den senaste veckan har jag varit så himla sugen på att titta på Sagan om ringen medan jag stickar, så jag ska nog titta lite på den nu. Då kanske jag inte somnar stickandes heller.
Och på tal om stickandes, det finns många kaktusar på A-såsjobbet. Aj.
Kristina-stickningen är visserligen jätterolig, men jag börjar bli väldigt sugen på att sätta igång med min Aeolian så jag ska försöka sticka klart sockarna fort nu. Och sen ett par barnsockar till den trettonde, men det får bli ett parallellt projekt med Aeolianen.

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar