tisdag 26 januari 2010

Kemi och pärlstickning

Om jag får säga det själv så tycker jag att det gått väldigt bra med pluggandet än så länge, trots att det var länge sen sist så ligger jag enna i fas ;) Stickningen har väl blivit lite lidande av detta kanske, men jag kämpar på med Aeolian (halvvägs genom final agave chart) och har startat två nya projekt också, så många bollar i luften har det blivit.
De nya projekten är en kortärmad mini-kofta, och ett par raggsockor till 4-åriga Leo. Jag har inte kommit alls långt på koftan, men den första raggsockan är klar, så det kommer nog ett litet inlägg om dem till helgen.
I morgon är det skola hela dagen, på torsdag är det jobb och på fredag intervjun. Gaahhh vad jag är nervös! Försöker att inte tänka för mycket på det utan distrahera mig med studier och stickning, så nu skall jag återgå till det.

Hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar