måndag 23 november 2009

Vilken helg!

En aning ironi i titeln kanske, men jag har haft en bra helg. Min faster Lilian fyllde 60 år för ett litet tag sedan, så i lördags arrades det födelsedagsmiddag för henne hemma hos min andra faster, Gun-britt. Här tänker jag ta tillfället i akt och leka modebloggare:
Blusen är från H&M, köpte den i våras för en knapp hundring så det är faktiskt bara andra gången den används, kjolen är i brun sammet och sydd av min kära mor för sisådär en 20 år sedan. I love! Sen hade jag tänkt ha mina naturvita platå-vagabondisar, men vädret tillät tyvärr inte. Hursom så var jag väldigt nöjd med kvällens look (som toppades av mitt dior-läppstift positive red, och min nya bruna ögonpenna från ACO, också den fick jag av mamma:))
Så inte förrän idag kom jag hem från alingsås, tidigare idag var jag nämligen barnvakt åt min söta söta syster Anna. Ja jag tror nog att jag måste slänga in en bild på henne med:
Visst är det så man smälter? Stickningen har av den här anledningen stannat upp litegrann under helgen, men här kommer ett par bilder på den än så länge:
Ja det var nog allt för ikväll, nu ska jag se på avsnitt 4 av Ullared och kanske sticka något varv innan jag går och lägger mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar