onsdag 18 november 2009

Så var det dags igen

Tänkte göra ett nytt försök med den här bloggen, verkligen gå in för det och omvandla den så smått till en blogg om stickning. För let's face it, det är främst det jag sysslar med på dagarna, och jag tycker det är intressant att läsa andras stickbloggar (jag känner mig så enormt töntig ibland, att jag tycker det är så roligt som jag gör blir lite pinsamt eftersom ingen av mina vänner delar detta mitt brinnande intresse) så någon som hittar hit kanske tycker det är kul att läsa min.
Så snart ska jag fixa bilder på det jag gjort hittils i höst, åtminstone det jag gjort till mig, det vore nog lite risky att lägga upp julklapparna här, speciellt eftersom jag vet att min syster (är den enda som) läser min blogg :)
Jo, jag tror att det skulle kunna bli något av det här.

Just nu så sitter jag i soffan med en dundrande förkylning, tvåändstickar och lyssnar på regnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar