onsdag 5 maj 2010

Kaffe!

Igår var min syster här för att jag skulle bleka och färga om hennes hår (det blev fantastiskt fint, om jag får säga det själv) så bilder kommer så fort jag hittat kamerasladden... I utbyte mot att jag gjorde det betalade hon maten och kaffet. Hon var lite tveksam till att gå ner till affären med halvfärdigt hår, så jag begav mig till willys för att köpa kaffe så vi kunde dricka det till de hembakta blåbärsmuffin jag bakat dagen innan.
Och vad ser jag då på kaffehyllan, om inte koffeinfritt kaffe?!
Lyckan var gjord. Bevisar bara hur sant det är att när man slutar leta efter något, då finner man det. Så nu dricker jag kaffe till frukost för första gången på många månader. Trevligt tycker jag.
Sedan blir det väl att jag börjar med vanligt kaffe igen när jag blir student i höst, men den dagen den sorgen. Gula tänder får man nog av koffeinfritt kaffe också, men hälften vunnet i alla fall, säger jag.
Idag ska jag jobba, och när jag kommer hem ska jag panikpacka, för imorgon åker vi till Stockholm!

3 kommentarer:

  1. Å goda muffins var det! ;)
    Men är det inte just koffeinet man vill åt på morgonen? Knäppis.
    Gott i vilket fall. Å hitta sladden innan ni åker annars kommer det ta evigheter innan jag får se bilderna! >:/
    Krams!

    SvaraRadera
  2. Sorry syrran, inte hittat kameran än... Men du får ju se ditt hår varje dag i spegeln iaf :P
    Kram

    SvaraRadera
  3. Emma! Jag vill se bilder! :O

    SvaraRadera