söndag 10 februari 2008

Filmsittning på gasquen


Precis kommit hem från en sittning, börjar jobba kl 07.00 imorgon och är inte fullkomligt nykter så jag borde ju sova, men i min bitterhet bloggar jag istället. Inte det att jag är bitter över kvällen, den var oväntat lyckad, jag hade jätteroligt, lätt bästa kostymen (OK, Nicke hade kanindräkt, hur tävlar man mot det? Men i övrigt var min i en klass för sig [Alex, A clockwork orange om ni inte kopplade]), men jag ville stanna längre, jag vill inte gå upp om fem timmar och åka till jobbet och jag vill verkligen inte behöva göra kemitentan fler gånger så när jag imorgon, utslagen och bitter kommer hem från jobbet, kommer jag att vara tvungen att plugga resten av dagen för att det skall lyckas som jag vill. Så medans jag sitter och skriver detta är mina vänner ute och festar och får ragg. Visst blir man lite bitter? Allt som allt var det i alla fall en härlig kväll, och nu ska jag åtminstone försöka sova.

2 kommentarer:

  1. OMG, en riktig kanindräkt? Tufft. :)

    SvaraRadera
  2. Mmm, en riktig, du skulle älska den :P 500 på buttericks. Nicke ser den lite som en investering inför fem år på chalmers.

    SvaraRadera