onsdag 23 januari 2008

Sugarcult då nu alltid

What do you do when you're alone? What do you do when noone's home?
What do you do when you're alone? Out of control now on your own.

Ett av de bästa banden i mannamine, vill jag säga, i alla fall i mitt minne. Precis lagom poprockigt med klockrena texter, det spelar ingen roll hur lång tid som går mellan lyssningarna, det blir helt enkelt aldrig sämre än lite bättre än det mesta.


Provade att gå till skolan idag i alla fall för jag sov riktigt bra inatt (kärlek till antibiotika) men gick hem efter bara någon timme. Nicke är så himla noga med det här att man inte ska anstränga sig när man har en infektion i kroppen etc. något som är helt främmande för mig. Det är tydligen jättefarligt att exempelvis träna när man är sjuk eftersom man kan få hjärtsvikt och dö eller något, så han tar verkligen allt sådant på allvar medan jag alltid har viftat bort sådant som enbart rekommendationer för att det ändå inte ger något att träna när man är sjuk.

Så tycker han ju att jag allmänt har en väldigt dålig självbevarelsedrift. Det tycker inte jag. Den är bara inte riktigt som andras.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar